KICKSTART | KONDISJON

Meld deg inn i Sunkost kundeklubb og få ditt eget ukesprogram! Hver fredag i fire uker vil du få tilsendt ukas spesialsydde program med oppskrifter og trening – helt gratis. Vi startet 21. mai, så hiv deg rundt å bli med!

JA, JEG ER KLAR!

Two move cardio med vektsekk eller manualer

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

Cardio med hopp

Bli med på en kort og effektiv HIIT-økt med hopp!

Two move cardio uten utstyr

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

Cardio HIIT med mini bands

Er du klar for 15 minutter med høy puls og maksimal forbrenning?

HIIT uten hopp

Kort, intens økt som ikke belaster knærne dine.

Cardio og Core

Få opp pulsen og tren kjernemusklene samtidig. Hvor mange repetisjoner klarer du på 10 minutter?

Cardio uten hopp

Høyintensitetstrening for nybegynnere. Bli med på en enkel kondisjonsøkt med to øvelser.