Two move cardio med vektsekk eller manualer

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

Cardio med hopp

Bli med på en kort og effektiv HIIT-økt med hopp!

Two move cardio uten utstyr

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

Cardio HIIT med mini bands

Er du klar for 15 minutter med høy puls og maksimal forbrenning?

HIIT uten hopp

Kort, intens økt som ikke belaster knærne dine.

Cardio og Core

Få opp pulsen og tren kjernemusklene samtidig. Hvor mange repetisjoner klarer du på 10 minutter?

Cardio uten hopp

Høyintensitetstrening for nybegynnere. Bli med på en enkel kondisjonsøkt med to øvelser.

Høypuls

Dette er økten som virkelig får pulsen på høygir.

Cardio og core med ministrikker

Et par ministrikker er alt som skal til av utstyr for å gjennomføre denne effektive økten. Den består av 4 øvelser, som alle skal gjøres i 20 sekunder, etterfulgt av 10 sekunders pause. Vi kjører 4 runder. Er du klar?

Two move cardio for nybegynnere

Kan du få opp kondisjonen ved å jobbe kun med to øvelser? Ja, bare prøv denne. Jeg lover deg at du får opp pulsen, og vil kjenne det både i armer, mage og bein.