KICKSTART | UKESPROGRAM

 Velkommen til første uke av sommerens SUNKOST KICKSTART. Hver uke i fire uker fremover vil du få tilsendt forslag til måltider og trening. Nå er vi i gang! Det skal være lett – og digg! – å leve sunt.

Er du klar for en skikkelig KICKSTART før sommeren?

Tenk så deilig å gå inn i ferien med nye vaner både i mat- og treningsveien! Samtidig vet jeg at det alltid er litt spenning knyttet til det å starte et nytt program. Er dette noe for meg? Ser maten god ut, og er den lett å lage? Vil ungene like den? Og hvordan skal jeg få tid til treningen?

Husk at dette bare er et forslag fra meg til deg. Jeg har nemlig også laget en guide til deg, som skal hjelpe deg å ta gode matvalg om det er sånn at du ønsker å bytte ut enkeltretter eller matvarer i kostplanen. 

Du kan også ta utgangspunkt i oppskriftene, og komponere dine egne måltider etter denne malen.

Velg trening som passer for deg!

Jeg har foreslått et program der du får trent både styrke og kondisjon hver uke. Jeg oppfordrer deg til å trene de dagene det ligger i programmet, men om det passer best for deg å trene en annen dag, gjør du selvfølgelig det. Det er også mulig å følge en av mine andre treningsopplegg som du finner her.

Men denne første uken handler det om å gjøre det så enkelt som mulig slik at du få en god KICKSTART!

Lykke til!