UKESPROGRAM | UKE 1 | ONSDAG

UKE 3

UKE 4

Meny, onsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Hjemmelaget granola

Hjemmelaget granola som er enkel og morsom å lage. Nydelig i kombinasjon med for eksempel gresk yoghurt eller syrnet melk.

LUNSJ

Melfritt proteinbrød

Proteinbrød med chiafrø og quinoa krever at du bruker litt tid, men vi lover at det vil være verdt det! Nydelig lunsj i mange dager.

MIDDAG

Kremete quinotto

Tenk deg risotto, men med quinoa i stedet for ris. Da får du quinotto. Den samme gode smaken, deilig kremet og nesten litt syndig – men mye sunnere enn sin risbror.

KVELDSMAT

Sjokolade snack-kake

Det skal være lov å unne seg litt ekstra, og med denne varianten kan både du og familien kose dere med god samvittighet. 

Treningsprogram, onsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Core og movement

Styrke og smidighet i samme økt? Ja, det går an!

Core med to øvelser

En sterk kjerne er basen for de aller fleste aktiviteter og treningsøvelser. Her er to øvelser å starte med.

Core med tre øvelser

Her er tre enkle øvelser som styrker kjernemuskulaturen din.

Tabata abs

Knallhard og morsom Tabata-økt med fokus på mage.