KICKSTART - Ukesprogram

Velkommen til første uke av SUNKOST KICKSTART. Hver uke i fire uker vil du få tilsendt forslag til måltider og trening. Nå er vi i gang! Det skal være lett – og digg! – å leve sunt.

UKE 3

UKE 4


Meny, onsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Bakte havregrøtpannekaker

Tror du havregrøtpannekaker er verdens beste start på dagen? Da har du ikke smakt bakte havregrøtpannekaker.

LUNSJ

Gresk quinoasalat

Det er en grunn til at inkaene regnet quinoa som et hellig frø. Etter denne lunsjen føler du deg guddommelig!

MIDDAG

Thaisuppe med torsk

Lofoten møter Bangkok. En eksotisk vri på den klassiske torskemiddagen!

KVELDSMAT

Banan- og peanøttshake

En kremet banan- og peanøttshake, stappfull av proteiner, fungerer supert som kveldsmat. Enjoy!

Treningsprogram, onsdag  

Kondisjonstrening forbedrer hjertets evne til å pumpe ut blod og oksygen i kroppen og gir deg bedre utholdenhet. Her er en øvelse som garantert får pulsen i gang.

Cardio med hopp

Bli med på en kort og effektiv HIIT-økt med hopp!