UKESPROGRAM | UKE 1 | TORSDAG

UKE 3

UKE 4

Meny, torsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Frokostmuffins

Disse muffinsene med eple og gulrot krever minimalt med innsats, og gir deg en god frokost i flere dager. 

LUNSJ

Linse- og blomkålcurry

Varm lunsj? Hjemmelaget linse- og blomkålcurry er nydelig uansett om du sitter på hjemmekontor eller vil ha med deg i matboksen. Tilsett gjerne litt maisenna for en mer kremet gryte. 

MIDDAG

Torskepanne

Torsk inneholder lite kalorier og fett, og er fullstappet med gode proteiner, vitaminer og mineraler. Her får du den ´servert i en panne med deilige grønnsaker og kremet saus. Bon appétit! 

KVELDSMAT

Mettende kveldsvafler

Sunne vafler med banen, kikerter og havregryn. Denne kveldsmaten kommer du ikke til å bli skuffet over.

Treningsprogram, torsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Fullkropp med lang strikk

Finn frem strikken og tren hele kroppen på fem minutter.

Basistrening

Et program som gir deg full gjennomgang av hele kroppen. Vel anvendt tid, og veldig effektivt.

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!