KICKSTART - Ukesprogram

Velkommen til første uke av SUNKOST KICKSTART. Hver uke i fire uker vil du få tilsendt forslag til måltider og trening. Nå er vi i gang! Det skal være lett – og digg! – å leve sunt.

UKE 3

UKE 4


Meny, torsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Kjøleskapgrøt med bærkompott

Gi deg selv en kanonstart på dagen med en god og næringsrik kjøleskapsgrøt. Den friske bærkompotten er prikken over i-en!

LUNSJ

Gulrotwraps

En perfekt lunsj for deg som sitter på hjemmekontor – eller til helga. Fyll wrapen med akkurat det du selv vil!

MIDDAG

Fargerik kyllinggryte med grønnkål

Søk ly fra høstregnet og kos deg innendørs. Ingenting slår duften av denne kyllinggryta!

KVELDSMAT

Havrekjeks med sjokolade

En deilig havrekjeks er ikke å forakte når du trenger et mellommåltid eller en liten kveldsmat.

Treningsprogram, torsdag  

En godt trent muskulatur hjelper til med å stabilisere kroppen og reduserer samtidig risikoen for muskel- og skjelettplager. To til tre styrkeøkter i uka bidrar til at din kropp er klar for enhver utfordring fremover. 

Super quick styrkeøkt

Styrketrening med manualer for deg som vil trene hele kroppen på rekordtid.