UKESPROGRAM | UKE 1 | TORSDAG

UKE 2

UKE 3

UKE 4

Meny, torsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Gulrotgrøt

Er du glad i havregrøt, kommer du til å elske denne varianten. Gulrotgrøt er sunt og godt, og lages i en fei.

LUNSJ

Linse- og blomkålcurry

Varm lunsj? Hjemmelaget linse- og blomkålcurry er nydelig uansett om du sitter på hjemmekontor eller vil ha den med deg i matboksen. Tilsett gjerne litt maizena for en mer kremet gryte. 

MIDDAG

Squashsuppe med gurkemeie

Suppe til middag har lange tradisjoner i Norge. Denne varianten med squash og gurkemeie er rask å lage, og er nydelig på smak.

KVELDSMAT

Mettende kveldsvafler

Sunne vafler med banan, kikerter og havregryn. Denne kveldsmaten kommer du ikke til å bli skuffet over.

Treningsprogram, torsdag  

Bli med på en morsom og litt annerledes økt der vi jobber på tid. Her får du brukt hele kroppen – perfekt når du trener hjemme.

EMOM full kropp

EMOM står for Every Minute On the Minute, og tanken er at du får et sett øvelser og et gitt antall repetisjoner som du skal fullføre på ett minutt.