KICKSTART - Ukesprogram

Velkommen til første uke av SUNKOST KICKSTART. Hver uke i fire uker vil du få tilsendt forslag til måltider og trening. Nå er vi i gang! Det skal være lett – og digg! – å leve sunt.

UKE 3

UKE 4


Meny, fre/lør/søn  

I helgen kan du fritt velge mellom ukens frokost, lunsj og kvelds, men du får, som normalt, en egen middagsrett å glede deg til hver dag.

FROKOST

Bakte havregrøtpannekaker

Tror du havregrøtpannekaker er verdens beste start på dagen? Da har du ikke smakt bakte havregrøtpannekaker.

FROKOST

Kjøleskapgrøt med bærkompott

Gi deg selv en kanonstart på dagen med en god og næringsrik kjøleskapsgrøt. Den friske bærkompotten er prikken over i-en!

LUNSJ

Gresk quinoasalat

Det er en grunn til at inkaene regnet quinoa som et hellig frø. Etter denne lunsjen føler du deg guddommelig!

LUNSJ

Gulrotwraps

En perfekt lunsj for deg som sitter på hjemmekontor – eller til helga. Fyll wrapen med akkurat det du selv vil!

MIDDAG, FREDAG

Spicy burger bowl

Dropp brødet og sleng denne smaksbomben av en burger rett ned i salaten. God til hverdags, best på helg!

MIDDAG, LØRDAG

Salatpizza

Festmåltid på 1-2-3. La gjestene toppe pizzaen selv, og suksessen er et faktum.

MIDDAG, SØNDAG

Minestronesuppe

Denne bondesuppen er en italiensk klassiker, og kan fort bli en gjenganger også på ditt kjøkken.

KVELDSMAT

Banan- og peanøttshake

En kremet banan- og peanøttshake, stappfull av proteiner, fungerer supert som kveldsmat. Enjoy!

KVELDSMAT

Havrekjeks med sjokolade

En deilig havrekjeks er ikke å forakte når du trenger et mellommåltid eller en liten kveldsmat.

Treningsprogram, fre/lør/søn  

I helgen velger du trening den dagen som passer din timeplan best, og det ukesprogrammet du føler du får mest utbytte av – styrke eller kondisjon – men varier gjerne uke for uke. De to andre dagene har du treningsfri. God helg!

Super quick styrkeøkt

Styrketrening med manualer for deg som vil trene hele kroppen på rekordtid.

Cardio med hopp

Bli med på en kort og effektiv HIIT-økt med hopp!