UKESPROGRAM | UKE 1 | FRE/LØR/SØN

Meny, fre/lør/søn  

I helgen kan du fritt velge mellom ukens frokost, lunsj og kvelds, men du får, som sist, en egen middagsrett å glede deg til hver dag.

FROKOST

Granolakuler

Disse deilige granolakulene er enkle å lage, og spises sammen med yoghurt og litt frisk frukt. En super start på dagen.

FROKOST

Gulrotgrøt

Er du glad i havregrøt, kommer du til å elske denne varianten. Gulrotgrøt er sunt og godt, og lages i en fei.

LUNSJ

Linse- og blomkålcurry

Varm lunsj? Hjemmelaget linse- og blomkålcurry er nydelig uansett om du sitter på hjemmekontor eller vil ha den med deg i matboksen. Tilsett gjerne litt maizena for en mer kremet gryte. 

LUNSJ

Proteinvafler

Dette er rett og slett et proteinrundstykke stekt i vaffeljern. Rør sammen røren og stek på middels varme. Sunn lunsj på fem minutter.

MIDDAG, FREDAG

Quinotto med spekeskinke

Quinotto er som risotto, bare at vi har byttet ut risen med quinoa. Her er en deilig variant med grønne grønnsaker og spekeskinke.

MIDDAG, LØRDAG

Tikka masala vegetar med blomkål

Blomkål er grønnsakenes hvite dronning. En allsidig, sunn og god grønnsak som passer godt i en tikka masala.

MIDDAG, SØNDAG

Alt i ett – kylling med kokos og søtpotet

Det er en grunn til at kyllingkjøtt er blant verdens mest spiste. Her får du en deilig kyllinggryte med kokos og søtpotet.

KVELDSMAT

Sjokoladecookies

Disse cookiene kan du kose deg med med god samvittighet når kvelden kommer.

KVELDSMAT

Mettende kveldsvafler

Sunne vafler med banan, kikerter og havregryn. Denne kveldsmaten kommer du ikke til å bli skuffet over.

Treningsprogram, fre/lør/søn  

I helgen velger du trening den dagen som passer din timeplan best. De to andre dagene har du treningsfri. God helg!

Intervaller med hopp

Ingenting er som en enkel intervalløkt for å få opp kondisjonen. Hver serie varer i fire minutter, og vi gjør den fire ganger. Effektiv trening du enkelt får til hjemme i stua.