KICKSTART | UKESPROGRAM

 Da er vi allerede på uke 2 av SUNKOST KICKSTART. Kom du litt sent i gang? Ikke noe problem, bare finn uke 1 i menyen og start der! Det skal være lett – og digg! – å leve sunt.

Gratulerer med en god start!

Her kommer ukens oppskrifter og treningsprogram. Men før du går i gang, bruker vi noen minutter på å reflektere over uken som har gått.

Jeg håper du har hatt en fin uke og gleder deg til fortsettelsen?

Før du går i gang med uke 2, ønsker jeg at du skal skrive ned tre ting du føler du lykkes godt med i forrige uke, og en ting som ikke gikk helt som forventet.

  • Hvorfor gikk det ikke som forventet?  
  • Hva var konsekvensen av det? 
  • Hva kan du gjøre annerledes denne uka for å lykkes med denne tingen?

En av nøklene til å lykkes med å legge til nye vaner i livsstilen din er nemlig evnen til å evaluere og justere underveis.

Nye oppskrifter og trening

å får du nye forslag til oppskrifter. Husk at dette bare er et forslag fra meg til deg. Vil du komponere dine egne måltider, kan du bruke guiden her som utgangspunkt.  Du kan også bytte på oppskriftene eller bruke en favoritt fra forrige uke, dersom det passer deg best.

Velg mellom ulike treningsprogram

Under hver dag vil du se at du kan velge mellom ulike treningsprogram. Alle programmene kan du gjøres hjemme i stua, men noen av dem krever litt utstyr. Velg derfor det programmet som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig. 

Lykke til!