KICKSTART | UKESPROGRAM

 Gratulerer med en god start! Her kommer ukens oppskrifter og treningsprogram. Men før du går i gang, bruker vi noen minutter på å reflektere over uken som har gått. 

UKE 2

Jeg håper du har hatt en fin uke og gleder deg til fortsettelsen!

Før du går i gang med uke 2, ønsker jeg at du skal skrive ned tre ting du føler du lykkes godt med i forrige uke, og en ting som ikke gikk helt som forventet. 

  • Hvorfor gikk det ikke som forventet?  
  • Hva var konsekvensen av det? 
  • Hva kan du gjøre annerledes denne uka for å lykkes? 

En av nøklene til å lykkes med å legge til nye vaner i livsstilen din er nemlig evnen til å evaluere og justere underveis.

Nye oppskrifter og trening

Nå får du nye forslag til oppskrifter. Husk at dette bare er et forslag fra meg til deg. Vil du komponere dine egne måltider, kan du bruke guiden her som utgangspunkt.  Du kan også bytte om på oppskriftene eller bruke en favoritt fra forrige uke, dersom det passer deg best.

Variert trening som passer alle

I ukens program har jeg også foreslått ulike treningsprogram. Alle programmene kan enkelt gjøres hjemme, så her er det ingen unnskyldning for ikke å bli med.   

Passer det ikke å trene den dagen vi har satt opp trening, tar du det heller en annen dag. Du kan selvfølgelig også velge deg en av øktene fra forrige uke, om det var noe der du likte ekstra godt. Pass bare på at du også får tid til å restituere. Noen dager skal derfor være treningsfri! 

Lykke til!