KICKSTART - Ukesprogram

Gratulerer med en god start! Her kommer ukens oppskrifter og treningsprogram. Men før du går i gang, bruker vi noen minutter på å reflektere over uken som har gått.

UKE 2

UKE 3

UKE 4


Meny, tirsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Blendermuffins

Muffins er en sikker vinner på enhver fest. Denne varianten med bringebær og kokos er det lov å unne seg til hverdags også!

LUNSJ

Eggewrap med grønnsaksfyll

Enkelt og digg energipåfyll. Eggewrapen tåler noen dager i kjøleskapet, så lag gjerne litt ekstra når du er i gang!

MIDDAG

Bakt rotgrønnsakssuppe med sprø kikerter

Rotgrønnsaker og kikerter vil aldri bli det samme igjen. Denne suppen er en favoritt på kalde dager!

KVELDSMAT

Ett minutts sjokoladecookie

Når du vil ha noe digg – og du vil ha det NÅ. Da er denne sjokoladecookien løsningen.

Treningsprogram, tirsdag  

Hvis kroppen ikke klarer å hente seg inn i tide til neste økt, vil ikke de nødvendige tilpasningene i kroppen skje. Sørg derfor for å gi kroppen tid til å restituere, slik at du får optimale resultater av treningen din. Har du fulgt treningsprogrammet tidligere i uken, skal du ikke trene i dag.