UKESPROGRAM | UKE 2 | TIRSDAG

UKE 2

Meny, tirsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Smoothie med grønn energi

Smoothe til frokost er en frisk start på dagen. Denne varianten med spinat, appelsin og avokado gir deg rett og slett grønn energi.

LUNSJ

Matboks med kylling og ertehummus

Ta med deg ferdigstekte kyllingspyd i matboksen. Legg ved ristet brød og en ertehummus, og du får et helt lite tapasmåltid å kose deg med i lunsjen.

MIDDAG

Frikadeller med tomatsalat

Frikadeller er den danske varianten av kjøttkaker. De kan lages på mange måter, men vår favoritt er denne sunne varianten, servert sammen med tomatsalat og dilldressing.

KVELDSMAT

Tynne proteinpannekaker

Disse tynne pannekakene er supre som kveldsmat. At du kun trenger tre ingredienser (utenom det som er valgfritt) , er et ekstra pluss i en travel hverdag.

Treningsprogram, tirsdag  

Hvis kroppen ikke klarer å hente seg inn i tide til neste økt, vil ikke de nødvendige tilpasningene i kroppen skje. Sørg derfor for å gi kroppen tid til å restituere, slik at du får optimale resultater av treningen din. Har du fulgt treningsprogrammet tidligere i uken, skal du ikke trene i dag.

Fullkropp med mini band

Trening med mini band er perfekt når du vil trene styrke på en skånsom og annerledes måte. Denne fullkroppsøkten funker like bra på treningssenteret som i hjemmet!

EMOM full kropp

EMOM står for Every Minute On the Minute, og tanken er at du får et sett øvelser og et gitt antall repetisjoner som du skal fullføre på ett minutt.

Fullkropp med kettlebell - nivå 1

Få en sterkere og smidigere kropp med denne kettlebell-økten. 

Fullkropp uten utstyr

En halvtimes styrkeøkt som ALLE kan gjennomføre.