UKESPROGRAM | UKE 2 | TORSDAG

Meny, torsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og du kan gjerne gjenbruke oppskrifter fra uke 1.

FROKOST

Fruktsalat

Fruktsalat med quinoa og kanelkrem er den perfekte starten på dagen. Bare å glede seg, her får du garantert en ny favoritt!

LUNSJ

Proteinvafler

Dette er rett og slett et proteinrundstykke stekt i vaffeljern. Rør sammen røren og stek på middels varme. Sunn lunsj på fem minutter.

MIDDAG

Butterchicken

Butter chicken, eller Murgh makhana som det heter i opprinnelseslandet, er superpopulært i indiske restauranter verden over. Du forstår snart hvorfor når du serverer dette til middag! 

KVELDSMAT

Søtpotetvafler

Vafler er alltid populært, og da er det ekstra deilig å unne seg en sunn variant. Søtpotet sammen med sjokolade er en uimotståelig favoritt.

Treningsprogram, torsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Fullkropp med lang strikk

Finn frem strikken og tren hele kroppen på fem minutter.

Basistrening

Et program som gir deg full gjennomgang av hele kroppen. Vel anvendt tid, og veldig effektivt.

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!