UKESPROGRAM | UKE 2 | TORSDAG

UKE 2

Meny, torsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Smoothie med grønn energi

Smoothe til frokost er en frisk start på dagen. Denne varianten med spinat, appelsin og avokado gir deg rett og slett grønn energi.

LUNSJ

Matboks med kylling og ertehummus

Ta med deg ferdigstekte kyllingspyd i matboksen. Legg ved ristet brød og en ertehummus, og du får et helt lite tapasmåltid å kose deg med i lunsjen.

MIDDAG

Vegetar enchiladas med blomkål

Har du ambisjoner om å spise mindre kjøtt, er enchiladas med spicy blomkål en middagsrett du bør merke deg.

KVELDSMAT

Tynne proteinpannekaker

Disse tynne pannekakene er supre som kveldsmat. At du kun trenger tre ingredienser (utenom det som er valgfritt) , er et ekstra pluss i en travel hverdag.

Treningsprogram, torsdag  

Dette er en økt der du får trent hele kroppen. 

Pyramide med egen kroppsvekt

God pyramidetrening, der vi øker antall repetisjoner for hver nye øvelse. Er du klar? Jeg viser deg øvelsene først, og så setter vi i gang.