KICKSTART - Ukesprogram

Gratulerer med en god start! Her kommer ukens oppskrifter og treningsprogram. Men før du går i gang, bruker vi noen minutter på å reflektere over uken som har gått.

UKE 2

UKE 3

UKE 4


Meny, torsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Blendermuffins

Muffins er en sikker vinner på enhver fest. Denne varianten med bringebær og kokos er det lov å unne seg til hverdags også!

LUNSJ

Eggewrap med grønnsaksfyll

Enkelt og digg energipåfyll. Eggewrapen tåler noen dager i kjøleskapet, så lag gjerne litt ekstra når du er i gang!

MIDDAG

Blomkåltabbouleh med kylling og avokadokrem

Det er bladpersillen som er superstjernen i denne retten, med en nydelig avokadokrem som viktigste støttespiller.

KVELDSMAT

Ett minutts sjokoladecookie

Når du vil ha noe digg – og du vil ha det NÅ. Da er denne sjokoladecookien løsningen.

Treningsprogram, torsdag  

En godt trent muskulatur hjelper til med å stabilisere kroppen og reduserer samtidig risikoen for muskel- og skjelettplager. To til tre styrkeøkter i uka bidrar til at din kropp er klar for enhver utfordring fremover. 

EMOM med sklimatter

Hvert minutt teller! Finn frem sklimattene dine og bli med på en styrkeøkt som også får opp pulsen.