KICKSTART - Ukesprogram

Gratulerer med en god start! Her kommer ukens oppskrifter og treningsprogram. Men før du går i gang, bruker vi noen minutter på å reflektere over uken som har gått.

UKE 2

UKE 3

UKE 4


Meny, fre/lør/søn  

I helgen kan du fritt velge mellom ukens frokost, lunsj og kvelds, men du får, som normalt, en egen middagsrett å glede deg til hver dag.

FROKOST

Pære- og ingefærsmoothie

Har du ikke kastet deg på ingefærtrenden ennå? Start med denne smoothien!

FROKOST

Blendermuffins

Muffins er en sikker vinner på enhver fest. Denne varianten med bringebær og kokos er det lov å unne seg til hverdags også!

LUNSJ

Melfritt proteinbrød med hasselnøtter

Det er lite som slår hjemmelaget brød. Denne varianten er like sunn som den er god!

LUNSJ

Eggewrap med grønnsaksfyll

Enkelt og digg energipåfyll. Eggewrapen tåler noen dager i kjøleskapet, så lag gjerne litt ekstra når du er i gang!

MIDDAG, FREDAG

Proteinpizza med spekeskinke

Enkelt, raskt og smakfullt. Denne proteinpizzaen passer perfekt både i helgen eller på en helt vanlig hverdag.

MIDDAG, LØRDAG

Minestronesuppe

Denne bondesuppen er en italiensk klassiker, og kan fort bli en gjenganger også på ditt kjøkken.

MIDDAG, SØNDAG

Kremet maissuppe med chorizo

Myk, mild og kremet maissuppe i møte med smakfull, spansk tapaspølse. Kanskje din nye favorittkombinasjon?

KVELDSMAT

Proteinvafler med trippel sjokolade

Vafler og sjokolade til kvelds? Jepp, denne varianten med friske bær kan du unne deg med god samvittighet!

KVELDSMAT

Ett minutts sjokoladecookie

Når du vil ha noe digg – og du vil ha det NÅ. Da er denne sjokoladecookien løsningen.

Treningsprogram, fre/lør/søn  

I helgen velger du trening den dagen som passer din timeplan best, og det ukesprogrammet du føler du får mest utbytte av – styrke eller kondisjon – men varier gjerne uke for uke. De to andre dagene har du treningsfri. God helg!

EMOM med sklimatter

Hvert minutt teller! Finn frem sklimattene dine og bli med på en styrkeøkt som også får opp pulsen.

Cardio og Core

Få opp pulsen og tren kjernemusklene samtidig. Hvor mange repetisjoner klarer du på 10 minutter?