KICKSTART | UKESPROGRAM

 Vi er allerede halvveis i programmet vårt, og da er det på tide å snakke litt om fremgang. For kanskje har du bedre fremgang enn du har lagt merke til? 

Når har du god fremgang?

Fremgang kan bety mange ting. Kanskje har du i første omgang vært mest opptatt av vekt og målebånd, men er vektnedgang eller tynnere lår eneste tegn på suksess? 

Så før du henger deg for mye opp i dette, og samtidig gjør deg klar til uke 3, still deg selv noen enkle spørsmål: 

  • Hvordan sover du? 
  • Våkner du uthvilt? 
  • Hvor mange ganger i løpet av en dag føler du at blodsukkeret synker og du får lyst på søtsaker eller rask energi? 
  • Hvor mye frukt og grønt spiser du i løpet av en dag? 
  • Hvordan har kroppen din det etter et måltid? 
  • Er du daff eller føler du deg opplagt? 
  • Hvordan har magen din det? 
  • Føler du deg ofte oppblåst og utilpass? Beskriv energinivået ditt på ettermiddagen. 
  • Hvordan er det å komme seg på trening?  

Jeg håper dine tanker om fremgang vil forandre seg etter hvert som du opplever endringer du ikke en gang var klar over at du trengte!

Hvor har du hatt fremgang?