UKESPROGRAM | UKE 3 | ONSDAG

UKE 4

Meny, onsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og du kan gjerne gjenbruke oppskrifter fra foregående uker.

FROKOST

Yoghurt med bringebærmousse

Putt alle ingrediensene i en blender, kjør i gang, og vips så har du en deilig mousse til yoghurten din.

LUNSJ

Spinatpannekaker

En stor grønn pannekake med masse tilbehør er et deilig avbrekk midt på dagen.

MIDDAG

Kyllingbryst i soppsaus

Kylling er magert kjøtt, fullt av proteiner. Her får du med deilig soppsaus, og blomkål- og brokkolimos.

KVELDSMAT

Sjokolademousse

Det skal være lov å kose seg litt også. Denne kveldskosen inneholder kun tre ingredienser, og er laget i en fei.

Treningsprogram, onsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Core og movement

Styrke og smidighet i samme økt? Ja, det går an!

Core med to øvelser

En sterk kjerne er basen for de aller fleste aktiviteter og treningsøvelser. Her er to øvelser å starte med.

Core med tre øvelser

Her er tre enkle øvelser som styrker kjernemuskulaturen din.

Tabata abs

Knallhard og morsom Tabata-økt med fokus på mage.