UKESPROGRAM | UKE 3 | TIRSDAG

UKE 4

Meny, tirsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og du kan gjerne gjenbruke oppskrifter fra foregående uker.

FROKOST

Frokostmuffins med sjokolade

En god muffins til frokost, er den perfekte starten på dagen. Disse frokostmuffinsene med smak av chai og sjokolade er det bare å glede seg til.

LUNSJ

Kremet kyllingsalat

Denne kremete salaten med kylling, pasta og gode grønnsaker, er et høydepunkt midt på dagen.

MIDDAG

Potetlasagne

Lasagne er et populært innslag på familiebordet. Her har vi byttet ut pasta med potet.

KVELDSMAT

Tynne proteinpannekaker

Disse tynne pannekakene er supre som kveldsmat. At du kun trenger tre ingredienser, er et ekstra pluss i en travel hverdag.

Treningsprogram, tirsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Fullkropp med mini band

Trening med mini band er perfekt når du vil trene styrke på en skånsom og annerledes måte. Denne fullkroppsøkten funker like bra på treningssenteret som i hjemmet!

EMOM full kropp

Bli med på en morsom og litt annerledes økt der vi jobber på tid. Her får du brukt hele kroppen – perfekt når du trener hjemme.

Fullkropp med kettlebell - nivå 1

Få en sterkere og smidigere kropp med denne kettlebell-økten. 

Fullkropp uten utstyr

En halvtimes styrkeøkt som ALLE kan gjennomføre.