UKESPROGRAM | UKE 3 | TORSDAG

UKE 4

Meny, torsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og du kan gjerne gjenbruke oppskrifter fra foregående uker.

FROKOST

Frokostmuffins med sjokolade

En god muffins til frokost, er den perfekte starten på dagen. Disse frokostmuffinsene med smak av chai og sjokolade er det bare å glede seg til.

LUNSJ

Kremet kyllingsalat

Denne kremete salaten med kylling, pasta og gode grønnsaker, er et høydepunkt midt på dagen.

MIDDAG

Glasert laks

En super måte å få de unge til å kaste seg over fiskemiddagen. Ostegratinert brokkoli som tilbehør, er prikken over i-en.

KVELDSMAT

Tynne proteinpannekaker

Disse tynne pannekakene er supre som kveldsmat. At du kun trenger tre ingredienser, er et ekstra pluss i en travel hverdag.

Treningsprogram, torsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Fullkropp med lang strikk

Finn frem strikken og tren hele kroppen på fem minutter.

Basistrening

Et program som gir deg full gjennomgang av hele kroppen. Vel anvendt tid, og veldig effektivt.

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!