UKESPROGRAM | UKE 3 | FRE/LØR/SØN

Meny, fre/lør/søn  

I helgen kan du fritt velge mellom ukens (eller de forrige ukenes) frokost, lunsj og kvelds, men du får selvfølgelig en egen middagsrett å glede deg til hver dag.

FROKOST

Yoghurt med bringebærmousse

Putt alle ingrediensene i en blender, kjør i gang, og vips så har du en deilig mousse til yoghurten din.

FROKOST

Frokostmuffins med sjokolade

En god muffins til frokost, er den perfekte starten på dagen. Disse frokostmuffinsene med smak av chai og sjokolade er det bare å glede seg til.

LUNSJ

Spinatpannekaker

En stor grønn pannekake med masse tilbehør er et deilig avbrekk midt på dagen.

LUNSJ

Kremet kyllingsalat

Denne kremete salaten med kylling, pasta og gode grønnsaker, er et høydepunkt midt på dagen.

MIDDAG, FREDAG

Sunn lynpizza

Raskere går det ikke an å lage pizza. Toppet med friske urter og fetaost, får du et deilig festmåltid.

MIDDAG, LØRDAG

Søtpotetvaffel med fyll

Vaffel til middag? Hvorfor ikke. Med søtpotet som hovedingrediens og deilig fyll, er dette både sunt, godt og mettende.

MIDDAG, SØNDAG

Fylte squash

Squash er rik på næringsstoffer og inneholder ikke fett. I tillegg er den fantastisk på smak. Fyll med cottage cheese og chorizo og nyt.

KVELDSMAT

Sjokolademousse

Det skal være lov å kose seg litt også. Denne kveldskosen inneholder kun tre ingredienser, og er laget i en fei.

KVELDSMAT

Tynne proteinpannekaker

Disse tynne pannekakene er supre som kveldsmat. At du kun trenger tre ingredienser, er et ekstra pluss i en travel hverdag.

Treningsprogram, fre/lør/søn  

Velg en av treningene under som du gjør en av dagene i helgen. De to andre dagene har du treningsfri.

Cardio HIIT med mini bands

Er du klar for 15 minutter med høy puls og maksimal forbrenning?

Cardio med hopp

Bli med på en kort og effektiv HIIT-økt med hopp!

Cardio og Core

Få opp pulsen og tren kjernemusklene samtidig. Hvor mange repetisjoner klarer du på 10 minutter?