KICKSTART - Ukesprogram

Vi er allerede halvveis i programmet vårt, og da er det på tide å snakke litt om fremgang. For kanskje har du hatt bedre fremgang enn du har lagt merke til?

UKE 4


Meny, fre/lør/søn  

I helgen kan du fritt velge mellom ukens frokost, lunsj og kvelds, men du får, som normalt, en egen middagsrett å glede deg til hver dag.

FROKOST

Frokostbowl med quinoa, frukt og bær

Plukk ut favorittene dine i frukt- og bærhylla, og inviter deg selv på en frokostfest med denne bowlen.

FROKOST

Blings

En real blings er en god start på dagen! Sjekk vårt forslag til pålegg – eller gå for noe helt annet.

LUNSJ

Toast av søtpotet

Søtpoteter er fortsatt i vinden, og med god grunn. Dette er toasten med kylling og pestodressing gjør den til lunsjbordets vinner!

LUNSJ

Kremet pasta med røkelaks

Røkelaks passer inn til alle døgnets tider. Sammen med kremet pasta, får du deilig lunsj med bare fire ingredienser.

MIDDAG, FREDAG

Kremet blomkålsuppe

Blomkålsuppe er populært hos både små og store. Denne har en tvist av texmex, som gjør den ekstra god på kalde dager.

MIDDAG, LØRDAG

Butterchicken

Butter chicken, eller Murgh makhana som det heter i opprinnelseslandet, er superpopulært i indiske restauranter verden over. Du forstår snart hvorfor når du serverer dette til middag! 

MIDDAG, SØNDAG

Langpanne quesadillas

Vår påstand: Quesedillas er verdens beste alternativ til vanlig taco.

KVELDSMAT

Sjokolademuffins – med tre slags frukt og grønt

Sjokolademuffins er den perfekte kveldsmaten – næringsrikt innhold og «usunt» utseende!

KVELDSMAT

Gulrot snackskake uten mel

Det er noe med denne gulrotkaken som bare gjør den perfekt når høststormen herjer utenfor ruta.

Treningsprogram, fre/lør/søn  

I helgen velger du trening den dagen som passer din timeplan best, og det ukesprogrammet du føler du får mest utbytte av – styrke eller kondisjon – men varier gjerne uke for uke. De to andre dagene har du treningsfri. God helg!

MRL med minibands: Tabata style

Intensiv økt for mage, rumpe og lår!

Høypuls

Dette er økten som virkelig får pulsen på høygir.