Meny, mandag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og husk at du fortsatt kan gjenbruke oppskrifter fra foregående uker.

FROKOST

Kanelomelett

Omelett med kanel kan kanskje høres merkelig ut, men sammen med frosne bær er dette den perfekte starten på dagen.

LUNSJ

Proteinrundstykker med røde linser

Saftige rundstykker du kommer til å elske. Lag en god porsjon, så har du lunsj i mange dager.

MIDDAG

Lasagne med vegetarboller

En annerledes lasagne, men like god. Har du ikke vegetarboller tilgjengelig, kan du bruke kjøttboller i stedet.

KVELDSMAT

Cookie dough kuler

Kjenner du på søtsug om kvelden? Da kan du trøste deg med at disse både er sunne og veldig gode som kveldsmat.

Treningsprogram, mandag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Cardio uten hopp

Høyintensitetstrening for nybegynnere. Bli med på en enkel kondisjonsøkt med to øvelser.

Two move cardio med vektsekk eller manualer

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

HIIT uten hopp

Kort, intens økt som ikke belaster knærne dine.

Two move cardio uten utstyr

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.