Meny, onsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Proteinsmoothie

Det er godt å ha flere smoothievarianter å velge mellom. Denne gir ekstra proteiner, som gir deg en ekstra piff før du starter dagen.

LUNSJ

Linse- og blomkålcurry

Varm lunsj? Hjemmelaget linse- og blomkålcurry er nydelig uansett om du sitter på hjemmekontor eller vil ha den med deg i matboksen. Tilsett gjerne litt maizena for en mer kremet gryte. 

MIDDAG

Fylt snackpaprika

Her blir det tacosmak, men der paprikaen spiller hovedrollen i måltidet. Forvent deg suksess når denne serveres – enten det er små eller store rundt bordet.

KVELDSMAT

Snickers bowl

Blomkål og brokkoli sammen med sjokolade høres kanskje rart ut hvis du ikke har forsøkt det tidligere. Men denne snickers bowlen både smaker godt, metter og gir deg godfølelsen.

Treningsprogram, onsdag  

På tide å få pulsen i gang igjen. 

Two move cardio for nybegynnere

Kan du få opp kondisjonen ved å jobbe kun med to øvelser? Ja, bare prøv denne. Jeg lover deg at du får opp pulsen, og vil kjenne det både i armer, mage og bein.