Meny, onsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og husk at du fortsatt kan gjenbruke oppskrifter fra foregående uker.

FROKOST

Kanelomelett

Omelett med kanel kan kanskje høres merkelig ut, men sammen med frosne bær er dette den perfekte starten på dagen.

LUNSJ

Proteinrundstykker med røde linser

Saftige rundstykker du kommer til å elske. Lag en god porsjon, så har du lunsj i mange dager.

MIDDAG

Middelhavskoteletter

En tradisjonell middag som får en litt annen vri når tilbehøret er grønnsaker fra Middelhavet.

KVELDSMAT

Cookie dough kuler

Kjenner du på søtsug om kvelden? Da kan du trøste deg med at disse både er sunne og veldig gode som kveldsmat.

Treningsprogram, onsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Core og movement

Styrke og smidighet i samme økt? Ja, det går an!

Core med to øvelser

En sterk kjerne er basen for de aller fleste aktiviteter og treningsøvelser. Her er to øvelser å starte med.

Core med tre øvelser

Her er tre enkle øvelser som styrker kjernemuskulaturen din.

Tabata abs

Knallhard og morsom Tabata-økt med fokus på mage.