UKESPROGRAM | UKE 4 | TIRSDAG

Meny, tirsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Hjemmelaget granola

Hjemmelaget granola som er enkel og morsom å lage. Nydelig i kombinasjon med for eksempel gresk yoghurt eller syrnet melk.

LUNSJ

Vegansk thaisalat med peanøttdressing

Drøm deg tilbake til sommeren, og la deg forbløffe over hva litt ingefær kan gjøre med en dressing.

MIDDAG

Meksikansk lasagne

Den italienske klassikeren krydret på meksikansk vis. Perfekt når du skal ha pasta, men har litt lyst på taco også.

KVELDSMAT

Pannekakemuffins

Hva skjer når du blander pannekaker og muffins til én rett? Det kan du finne ut nå.

Treningsprogram, tirsdag  

Hvis kroppen ikke klarer å hente seg inn i tide til neste økt, vil ikke de nødvendige tilpasningene i kroppen skje. Sørg derfor for å gi kroppen tid til å restituere, slik at du får optimale resultater av treningen din. Har du fulgt treningsprogrammet tidligere i uken, skal du ikke trene i dag.