UKESPROGRAM | UKE 4 | TIRSDAG

Meny, tirsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Søt quinoabowl med kokosmelk og bær

Når du koker quinoa med kokosmelk og litt vaniljepulver, får den en deilig søt smak. Enkel å lage, super å starte dagen med.

LUNSJ

Kikertpannekaker med fyll

Pannekaker til lunsj – går det an da? Klart det! Her har vi kikerter i røren, og masse deilig fyll. Vel bekomme!

MIDDAG

Kremet quionagryte med kylling

En deilig gryte med quinoa, kylling, og masse gode grønnsaker. God i smak, godt for kroppen.

KVELDSMAT

Muffins med smak av chai og mørk sjokolade

Muffins fungerer godt som kveldsmåltid. Denne oppskriften er også den perfekte løsningen dersom du sliter med å få brukt opp noen overmodne bananer.

Treningsprogram, tirsdag  

Hvis kroppen ikke klarer å hente seg inn i tide til neste økt, vil ikke de nødvendige tilpasningene i kroppen skje. Sørg derfor for å gi kroppen tid til å restituere, slik at du får optimale resultater av treningen din. Har du fulgt treningsprogrammet tidligere i uken, skal du ikke trene i dag.

Fullkropp med mini band

Trening med mini band er perfekt når du vil trene styrke på en skånsom og annerledes måte. Denne fullkroppsøkten funker like bra på treningssenteret som i hjemmet!

EMOM full kropp

EMOM står for Every Minute On the Minute, og tanken er at du får et sett øvelser og et gitt antall repetisjoner som du skal fullføre på ett minutt.

Fullkropp med kettlebell - nivå 1

Få en sterkere og smidigere kropp med denne kettlebell-økten. 

Fullkropp uten utstyr

En halvtimes styrkeøkt som ALLE kan gjennomføre.