UKESPROGRAM | UKE 4 | TORSDAG

Meny, torsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og husk at du fortsatt kan gjenbruke oppskrifter fra foregående uker.

FROKOST

Smoothie bowl

Smoothie og chiapudding er en frisk start på dagen. Husk å lage ferdig chiapuddingen kvelden i forveien.

LUNSJ

Cheesy eggerøre

En litt annerledes eggerøre som metter godt. Deilig på smak, og proppfull av proteiner.

MIDDAG

Stekt torsk med bønnefries

Med sprøstekt spekeskinke og asparges som tilbehør, får torsken et ekstra løft.

KVELDSMAT

Sunne lapper

Disse lappene inneholder verken sukker, mel, melk, banan, nøtter eller havregryn!

Treningsprogram, torsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Fullkropp med lang strikk

Finn frem strikken og tren hele kroppen på fem minutter.

Basistrening

Et program som gir deg full gjennomgang av hele kroppen. Vel anvendt tid, og veldig effektivt.

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!