UKESPROGRAM | UKE 4 | FRE/LØR/SØN

Meny, fre/lør/søn  

I helgen kan du fritt velge mellom ukens frokost, lunsj og kvelds, men du får, som sist, en egen middagsrett å glede deg til hver dag.

FROKOST

Yoghurtpannekaker

Ta vare på sommerfølelsen langt inn i høstmørket med denne friske pannekakevarianten. Tips: Lag gjerne røra dagen i forveien!

FROKOST

Hjemmelaget granola

Hjemmelaget granola som er enkel og morsom å lage. Nydelig i kombinasjon med for eksempel gresk yoghurt eller syrnet melk.

LUNSJ

Pastasalat med spicy kylling og dressing

En god salat til lunsj er populært hos de fleste. Denne pastasalaten med litt spicy kylling, er perfekt for hjemmekontoret, men det er også enkelt å lage den ferdig kvelden før.

LUNSJ

Vegansk thaisalat med peanøttdressing

Drøm deg tilbake til sommeren, og la deg forbløffe over hva litt ingefær kan gjøre med en dressing.

MIDDAG, FREDAG

Enkel wok

Ja, det enkle er ofte det beste. Denne woken med krydret kjøttdeig og cashewnøtter er en sikker vinner hos hele familien!

MIDDAG, LØRDAG

Biff fajitabowl

Vi garanterer en ny middagsfavoritt med biff fajitabowl. Bruk gjerne paprika i flere varianter, både for smak og ekstra farge.

MIDDAG, SØNDAG

Vegetar enchiladas med blomkål

Har du ambisjoner om å spise mindre kjøtt, er enchiladas med spicy blomkål en middagsrett du bør merke deg.

KVELDSMAT

Spiselig cookiedeig

Cookiedeig er rett og slett noe av det diggeste som finnes. Denne kan du kaste i deg med god samvittighet.

KVELDSMAT

Pannekakemuffins

Hva skjer når du blander pannekaker og muffins til én rett? Det kan du finne ut nå.

Treningsprogram, fre/lør/søn  

I helgen velger du trening den dagen som passer din timeplan best, og det ukesprogrammet du føler du får mest utbytte av – styrke eller kondisjon – men varier gjerne uke for uke. De to andre dagene har du treningsfri. God helg!

AMRAP 20 med kroppsvekt

Hvor mange runder klarer du på 20 minutter?

Cardio med hopp

Bli med på en kort og effektiv HIIT-økt med hopp!