UKESPROGRAM | UKE 4 | FRE/LØR/SØN

Meny, fre/lør/søn  

I helgen kan du fritt velge mellom ukens frokost, lunsj og kvelds, men du får, som sist, en egen middagsrett å glede deg til hver dag.

FROKOST

Proteinsmoothie

Det er godt å ha flere smoothievarianter å velge mellom. Denne gir ekstra proteiner, som gir deg en ekstra piff før du starter dagen.

FROKOST

Søt quinoabowl med kokosmelk og bær

Når du koker quinoa med kokosmelk og litt vaniljepulver, får den en deilig søt smak. Enkel å lage, super å starte dagen med.

LUNSJ

Kikertpannekaker med fyll

Pannekaker til lunsj – går det an da? Klart det! Her har vi kikerter i røren, og masse deilig fyll. Vel bekomme!

LUNSJ

Linse- og blomkålcurry

Varm lunsj? Hjemmelaget linse- og blomkålcurry er nydelig uansett om du sitter på hjemmekontor eller vil ha den med deg i matboksen. Tilsett gjerne litt maizena for en mer kremet gryte. 

MIDDAG, FREDAG

Ovnsbakt spagetti

Spagetti bakt i ovnen med sopp og chorizo passer uansett årstid. Pass på å velge en grov spagetti-variant, for eksempel speltspagetti fra Helios.

MIDDAG, LØRDAG

Glasert laks

En super måte å få de unge til å kaste seg over fiskemiddagen. Ostegratinert brokkoli som tilbehør, er prikken over i-en.

MIDDAG, SØNDAG

Middelhavskoteletter

En tradisjonell middag som får en litt annen vri når tilbehøret er grønnsaker fra Middelhavet.

KVELDSMAT

Snickers bowl

Blomkål og brokkoli sammen med sjokolade høres kanskje rart ut hvis du ikke har forsøkt det tidligere. Men denne snickers bowlen både smaker godt, metter og gir deg godfølelsen.

KVELDSMAT

Muffins med smak av chai og mørk sjokolade

Muffins fungerer godt som kveldsmåltid. Denne oppskriften er også den perfekte løsningen dersom du sliter med å få brukt opp noen overmodne bananer.

Treningsprogram, fre/lør/søn  

I helgen velger du, som tidligere uker, den dagen som passer din timeplan best. De to andre dagene har du treningsfri. God helg!

Two move cardio for nybegynnere

Kan du få opp kondisjonen ved å jobbe kun med to øvelser? Ja, bare prøv denne. Jeg lover deg at du får opp pulsen, og vil kjenne det både i armer, mage og bein.