UKESPROGRAM | UKE 4 | FRE/LØR/SØN

Meny, fre/lør/søn  

I helgen kan du som vanlig velge mellom alle ukenes måltider, men du får fortsatt en egen middagsrett å glede deg til hver dag.

FROKOST

Kanelomelett

Omelett med kanel kan kanskje høres merkelig ut, men sammen med frosne bær er dette den perfekte starten på dagen.

FROKOST

Smoothie bowl

Smoothie og chiapudding er en frisk start på dagen. Husk å lage ferdig chiapuddingen kvelden i forveien.

LUNSJ

Proteinrundstykker med røde linser

Saftige rundstykker du kommer til å elske. Lag en god porsjon, så har du lunsj i mange dager.

LUNSJ

Cheesy eggerøre

En litt annerledes eggerøre som metter godt. Deilig på smak, og proppfull av proteiner.

MIDDAG, FREDAG

Kylling quesadilla

Texmex-mat er alltid populært, og denne sunne varianten kan fort bli en ny favoritt for hele familien.

MIDDAG, LØRDAG

Hvit tortillapizza

Hvit pizza med potet og spekeskinke er enkelt å lage og enda bedre å spise.

MIDDAG, SØNDAG

Hverdagslam

Lammelår i skiver med blomkål tabbouleh og tatziki – det er perfekt hverdagsmat.

KVELDSMAT

Cookie dough kuler

Kjenner du på søtsug om kvelden? Da kan du trøste deg med at disse både er sunne og veldig gode som kveldsmat.

KVELDSMAT

Sunne lapper

Disse lappene inneholder verken sukker, mel, melk, banan, nøtter eller havregryn!

Treningsprogram, fre/lør/søn  

Velg en av treningene under som du gjør en av dagene i helgen. De to andre dagene har du treningsfri.

Cardio HIIT med mini bands

Er du klar for 15 minutter med høy puls og maksimal forbrenning?

Cardio med hopp

Bli med på en kort og effektiv HIIT-økt med hopp!

Cardio og Core

Få opp pulsen og tren kjernemusklene samtidig. Hvor mange repetisjoner klarer du på 10 minutter?