Retur & reklamasjon


Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at du har mottatt varen, uten å oppgi noen grunn. Så snart vi har mottatt og behandlet varene du har returnert, vil salgssummen for varens verdi utbetales til konto, men dette forusetter at forseglingen på produktet ikke er brutt, og at produktet og innpakningen er i uforandret stand, dvs ubrukt og ikke ødelagt eller skadd. For at angreretten skal være gyldig, må varen(e) være ubrukt, og returneres i samme emballasje som ved mottak. Etter Angrerettlovens paragraf 15 skal returkostnadene bæres av kjøper.

Angrerettskjema finner du her: angrerettskjema-sunkost

Tilbakebetaling av returer:

Om du har betalt med kort vil Klarna refundere beløpet på det samme kortet som du benyttet ved kjøp. Returer behandles normalt mellom 3-5 virkedager. Har du spørsmål knyttet til tilbakebetaling, ta kontakt med Klarna direkte på www.klarna.no

Om du har betalt med faktura kan du logge inn på www.klarna.no for å oppdatere faktura. Dette kan du også gjøre i Klarna appen.

Om du har betalt med Vipps vil beløpet bli refundert til det kontonummeret din Vipps-konto er knyttet opp til. 

Angrerettskjema finner du her: angrerettskjema-sunkost

Varene må sendes med posten eller bring.

Feil på varen/reklamasjon
Hvis det oppdages en feil eller mangel må kjøper innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget feilen gi selgeren skriftlig melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Vi anser at reklamasjon innen rimelig tid bør skje innen to måneder. Ved feil på varen kan du reklamere og motta en ny utgave av samme vare.

Reklamasjonsårsak må oppgis
Benytt angrerettskjema-sunkost. Returkostnaden tilbakeføres til deg når reklamasjonen er godkjent hos oss. Ønsker du ikke å motta en ny vare tilbakeføres beløpet du betalte for varen ved bestilling.

Har du spørsmål vedrørende returer, kontakt oss gjerne på e-post: kundeservice@sunkost.no 

 

Returadresse

Økogrossisten AS

Storaneset 12

5260 Indre Arna