gode kilder til vitamin D i kosttilskudd

Du skal spise veldig mye fet fisk for å få i deg nok vitamin D. Kosttilskudd er derfor et godt alternativ. Les om de ulike kosttilskuddene med vitamin D.

Derfor trenger du vitamin D

Vi trenger vitamin D for å opprettholde et normalt immunforsvar og et normalt skjelett. Mange får for lite D-vitamin. Slik sikrer du deg nok.

Ingefær - Gylden rot - populær i årtusener

Ingefær har vært brukt som krydderplante i årtusener. Den romerske militærlegen Dioskorides anså ingefær som en urt for fordøyelsen allerede i antikken.

De 10 beste tipsene ved lettere forkjølelsesplager

Du er kanskje en av mange som har blitt dårlig? Her får du noen gode tips ved lettere forkjølelsesplager.

Hvorfor ta selen og Q10

Eldre mennesker kan ha økt behov for selen og Q10.

Derfor bør du spise hvitløk

Det er mange grunner til å spise hvitløk. Hvitløk er en meget populær urt i matlagingen, men den er også herlig for kroppen.

Multivitamin - Sikre deg viktige vitaminer og mineraler

Et multivitamin- og mineraltilskudd kan være en god basis for viktige vitaminer og mineraler i hverdagen.

Slik støtter du immunforsvaret

Vi vil alle holde oss sunne og raske. Et normalt immunforsvar er viktig for å holde seg sunn og rask. Slik støtter du immunforsvaret.

Til immunforsvaret

Noen av disse godsakene kan hjelpe deg med å støtte immunforsvaret.

Når du plages med lett hoste

Du får urtebaserte tinkturer hos Sunkost ved plager med lett hoste.

Lettere forkjølelsesplager – dette kan hjelpe

Høst og vinter er høysesong for lettere forkjølelsesplager. Den beste forsikringen mot lette symptomer som rennende nese og lett hoste er et normalt fungerende immunforsvar.

De 10 beste tipsene ved lettere forkjølelsesplager

Du er kanskje en av mange som har blitt dårlig? Her får du noen gode tips ved lettere forkjølelsesplager.

Nyper – naturens egne C-vitaminbomber

Nyper er svært rike på vitamin C som blant annet bidrar til et normalt immunforsvar. Immunforsvaret er viktig for at vi skal holde oss sunne.

De 10 beste tipsene ved lettere forkjølelsesplager

Du er kanskje en av mange som har blitt dårlig? Her får du noen gode tips ved lettere forkjølelsesplager.

D- vitaminer

Derfor er det viktig med D-vitaminer i tiden fremover. Les mer her

C Vitamin for immunforsvar og beinbygning

C vitamin er nødvendig for at kroppens immunsystem skal fungere godt. Visste du at vitaminet også er viktig for knokler, ledd og tenner? Vitamin C (askorbinsyre) er et av våre mest kjente vitaminer. Vitaminet er vannløselig og overskuddet blir skylt ut av kroppen med urinen.

Slik støtter du immunforsvaret til påsken

Med noen enkle grep kan du bidra til å støtte immunforsvaret for deg og familien.

Brennesle - brukt i årtusener

Brennesle har i årtusener blitt brukt blant annet som lett vanndrivende middel og som en urt ved lettere leddplager og lett hoste.

Svarthyll mot lettere forkjølelsesplager

Visste du at svarthyll kan brukes ved lettere forkjølelsessymptomer og bidra til å støtte immunforsvaret?

Omega 3 – derfor trenger du det

Du har sikkert hørt at omega 3 er sunt. Men vet du hvorfor du bør få i deg nok omega-3?

Solhatt ved lettere forkjølelsesplager

Solhatt er en av de mest populære urtene vi har. Mange finner fram solhatt når lett hoste eller sår hals melder seg. Solhatt kan støtte immunforsvaret.

Godsaker til immunforsvaret

Om vinteren er det lett å pådra seg lettere forkjølelsessymptomer. Noen av disse godsakene kan hjelpe deg med å støtte immunforsvaret.

Matcha – dronningen av grønn te

Matcha er den tradisjonelle seremoni-teen i Japan og består av pulverisert grønn te. Her får du en «boost» av antioksidanter.