KICKSTART - Ukesprogram

Velkommen til første uke av SUNKOST KICKSTART. Hver uke i fire uker vil du få tilsendt forslag til måltider og trening. Nå er vi i gang! Det skal være lett – og digg! – å leve sunt.

UKE 3

UKE 4


Meny, mandag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Bakte havregrøtpannekaker

Tror du havregrøtpannekaker er verdens beste start på dagen? Da har du ikke smakt bakte havregrøtpannekaker.

LUNSJ

Gresk quinoasalat

Det er en grunn til at inkaene regnet quinoa som et hellig frø. Etter denne lunsjen føler du deg guddommelig!

MIDDAG

Hasselbakt kyllingbryst med mozzarella og tomat

Kylling blir aldri det samme igjen etter at du har prøvd denne hasselbakte versjonen…

KVELDSMAT

Banan- og peanøttshake

En kremet banan- og peanøttshake, stappfull av proteiner, fungerer supert som kveldsmat. Enjoy!

Treningsprogram, mandag  

For at styrketrening skal ha en god effekt bør musklene belastes et par ganger i løpet av en uke. Denne økta er perfekt å legge inn tidlig i uka, så er du allerede i gang!

Super quick styrkeøkt

Styrketrening med manualer for deg som vil trene hele kroppen på rekordtid.