Meny, mandag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Granolakuler

Disse deilige granolakulene er enkle å lage, og spises sammen med yoghurt og litt frisk frukt. En super start på dagen.

LUNSJ

Proteinvafler

Dette er rett og slett et proteinrundstykke stekt i vaffeljern. Rør sammen røren og stek på middels varme. Sunn lunsj på fem minutter.

MIDDAG

Biff fajitabowl

Vi garanterer en ny middagsfavoritt med biff fajitabowl. Bruk gjerne paprika i flere varianter, både for smak og ekstra farge.

KVELDSMAT

Sjokoladecookies

Disse cookiene kan du kose deg med med god samvittighet når kvelden kommer.

Treningsprogram, mandag  

For at styrketrening skal ha en god effekt bør musklene belastes et par ganger i løpet av en uke. Denne økta er perfekt å legge inn tidlig i uka, så er du allerede i gang!

Basistrening med kettlebell

En god styrkeøkt som får opp pulsen. 7 ulike øvelser som hver skal gjøres i 30 sekunder, og vi kjører 4 runder. Har du ikke kettlebell kan du bruke manual eller vektsekk