Meny, mandag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Hjemmelaget granola

Hjemmelaget granola som er enkel og morsom å lage. Nydelig i kombinasjon med for eksempel gresk yoghurt eller syrnet melk.

LUNSJ

Melfritt proteinbrød

Proteinbrød med chiafrø og quinoa krever at du bruker litt tid, men vi lover at det vil være verdt det! Nydelig lunsj i mange dager.

MIDDAG

Vegetarboller

Kjapt, enkelt å lage – og de fleste ingrediensene har du sannsynligvis på kjøkkenet fra før. En runde gjennom foodprosessoren, noen minutter på stekepannen og voilá! 

KVELDSMAT

Sjokolade snack-kake

Det skal være lov å unne seg litt ekstra, og med denne varianten kan både du og familien kose dere med god samvittighet. 

Treningsprogram, mandag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Cardio uten hopp

Høyintensitetstrening for nybegynnere. Bli med på en enkel kondisjonsøkt med to øvelser.

Two move cardio med vektsekk eller manualer

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

HIIT uten hopp

Kort, intens økt som ikke belaster knærne dine.

Two move cardio uten utstyr

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.