UKESPROGRAM | UKE 1 | TIRSDAG

Meny, tirsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Gulrotgrøt

Er du glad i havregrøt, kommer du til å elske denne varianten. Gulrotgrøt er sunt og godt, og lages i en fei.

LUNSJ

Linse- og blomkålcurry

Varm lunsj? Hjemmelaget linse- og blomkålcurry er nydelig uansett om du sitter på hjemmekontor eller vil ha den med deg i matboksen. Tilsett gjerne litt maizena for en mer kremet gryte. 

MIDDAG

Onepot pasta med linser og ost

Mattrenden Onepot har kommet for å bli. I denne pastaretten med linser og ost kokes alle ingrediensene sammen i en gryte.

KVELDSMAT

Mettende kveldsvafler

Sunne vafler med banan, kikerter og havregryn. Denne kveldsmaten kommer du ikke til å bli skuffet over.

Treningsprogram, tirsdag  

Hvis kroppen ikke klarer å hente seg inn i tide til neste økt, vil ikke de nødvendige tilpasningene i kroppen skje. Sørg derfor for å gi kroppen tid til å restituere, slik at du får optimale resultater av treningen din. Har du fulgt treningsprogrammet tidligere i uken, skal du ikke trene i dag.

Fullkropp med mini band

Trening med mini band er perfekt når du vil trene styrke på en skånsom og annerledes måte. Denne fullkroppsøkten funker like bra på treningssenteret som i hjemmet!

EMOM full kropp

EMOM står for Every Minute On the Minute, og tanken er at du får et sett øvelser og et gitt antall repetisjoner som du skal fullføre på ett minutt.

Fullkropp med kettlebell - nivå 1

Få en sterkere og smidigere kropp med denne kettlebell-økten. 

Fullkropp uten utstyr

En halvtimes styrkeøkt som ALLE kan gjennomføre.