UKESPROGRAM | UKE 1 | TIRSDAG

UKE 3

UKE 4

Meny, tirsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Frokostmuffins

Disse muffinsene med eple og gulrot krever minimalt med innsats, og gir deg en god frokost i flere dager. 

LUNSJ

Linse- og blomkålcurry

Varm lunsj? Hjemmelaget linse- og blomkålcurry er nydelig uansett om du sitter på hjemmekontor eller vil ha med deg i matboksen. Tilsett gjerne litt maisenna for en mer kremet gryte. 

MIDDAG

Chiligryte med gresskar

Bland chilipulver, hvitløk, tomater, grønn chili, gresskar og masse annet digg – og kok opp i en gryte. Resultatet er stående applaus fra dine middagsgjester.

KVELDSMAT

Mettende kveldsvafler

Sunne vafler med banen, kikerter og havregryn. Denne kveldsmaten kommer du ikke til å bli skuffet over.

Treningsprogram, tirsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Fullkropp med mini band

Trening med mini band er perfekt når du vil trene styrke på en skånsom og annerledes måte. Denne fullkroppsøkten funker like bra på treningssenteret som i hjemmet!

EMOM full kropp

Bli med på en morsom og litt annerledes økt der vi jobber på tid. Her får du brukt hele kroppen – perfekt når du trener hjemme.

Fullkropp med kettlebell - nivå 1

Få en sterkere og smidigere kropp med denne kettlebell-økten. 

Fullkropp uten utstyr

En halvtimes styrkeøkt som ALLE kan gjennomføre.