KICKSTART - Ukesprogram

Velkommen til første uke av SUNKOST KICKSTART. Hver uke i fire uker vil du få tilsendt forslag til måltider og trening. Nå er vi i gang! Det skal være lett – og digg! – å leve sunt.

UKE 3

UKE 4


Meny, tirsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre.

FROKOST

Kjøleskapgrøt med bærkompott

Gi deg selv en kanonstart på dagen med en god og næringsrik kjøleskapsgrøt. Den friske bærkompotten er prikken over i-en!

LUNSJ

Gulrotwraps

En perfekt lunsj for deg som sitter på hjemmekontor – eller til helga. Fyll wrapen med akkurat det du selv vil!

MIDDAG

Laksesalat med sorte bønner og mais

Når du ikke kan vente til fredag! Laks og tacokrydder gir denne salaten en herlig piff.

KVELDSMAT

Havrekjeks med sjokolade

En deilig havrekjeks er ikke å forakte når du trenger et mellommåltid eller en liten kveldsmat.

Treningsprogram, tirsdag  

Hvis kroppen ikke klarer å hente seg inn i tide til neste økt, vil ikke de nødvendige tilpasningene i kroppen skje. Sørg derfor for å gi kroppen tid til å restituere, slik at du får optimale resultater av treningen din. Har du fulgt treningsprogrammet tidligere i uken, skal du ikke trene i dag.