UKESPROGRAM | UKE 2 | MANDAG

UKE 4

Meny, mandag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og du kan gjerne gjenbruke oppskrifter fra uke 1.

FROKOST

Oatmeal cookies

Sjokolade til frokost? Ja, med denne oppskriften får du deilige cookies som både metter og gir litt ekstra kos.

LUNSJ

Protein bowl

Yoghurt, cottage cheese, bær og nøtter – og vips har du en deilig lunsj. Tilsett gjerne litt honning, vaniljepulver eller kanel for ekstra smak.

MIDDAG

Kremet kikertsuppe

Kikerter kan brukes både som snacks, i salater og til middag – eller her som i en deilig suppe. Gled deg til denne!

KVELDSMAT

Sjoko bowl

Det ser ut som noe usunt, men dersom vi røper at du på denne måten får i deg både blomkål, spinat og cottage cheese, skjønner du at dette er en sunn, god og mettende kveldsmat.

Treningsprogram, mandag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Cardio uten hopp

Høyintensitetstrening for nybegynnere. Bli med på en enkel kondisjonsøkt med to øvelser.

Two move cardio med vektsekk eller manualer

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

HIIT uten hopp

Kort, intens økt som ikke belaster knærne dine.

Two move cardio uten utstyr

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.