UKESPROGRAM | UKE 2 | ONSDAG

UKE 4

Meny, onsdag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og du kan gjerne gjenbruke oppskrifter fra uke 1.

FROKOST

Oatmeal cookies

Sjokolade til frokost? Ja, med denne oppskriften får du deilige cookies som både metter og gir litt ekstra kos.

LUNSJ

Protein bowl

Yoghurt, cottage cheese, bær og nøtter – og vips har du en deilig lunsj. Tilsett gjerne litt honning, vaniljepulver eller kanel for ekstra smak.

MIDDAG

Lynbakt søtpotet med kylling

Her kombinerer vi lynbakt søtpotet med en pulled chicken, og legger til guacamole. Resultatet er et moderne festmåltid! 

KVELDSMAT

Sjoko bowl

Det ser ut som noe usunt, men dersom vi røper at du på denne måten får i deg både blomkål, spinat og cottage cheese, skjønner du at dette er en sunn, god og mettende kveldsmat.

Treningsprogram, onsdag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Core og movement

Styrke og smidighet i samme økt? Ja, det går an!

Core med to øvelser

En sterk kjerne er basen for de aller fleste aktiviteter og treningsøvelser. Her er to øvelser å starte med.

Core med tre øvelser

Her er tre enkle øvelser som styrker kjernemuskulaturen din.

Tabata abs

Knallhard og morsom Tabata-økt med fokus på mage.