UKESPROGRAM | UKE 3 | MANDAG

UKE 4

Meny, mandag  

Her får du oppskrift på frokost, lunsj, middag og kvelds. Husk at du ikke MÅ følge ukemenyene slavisk. Det er lov å bytte om på rettene dersom det passer din hverdag bedre. Og du kan gjerne gjenbruke oppskrifter fra foregående uker.

FROKOST

Yoghurt med bringebærmousse

Putt alle ingrediensene i en blender, kjør i gang, og vips så har du en deilig mousse til yoghurten din.

LUNSJ

Spinatpannekaker

En stor grønn pannekake med masse tilbehør er et deilig avbrekk midt på dagen.

MIDDAG

Kremet blomkålsuppe

Blomkålsuppe er populært hos både små og store. Denne har en tvist av texmex, som gjør den ekstra god på kalde dager.

KVELDSMAT

Sjokolademousse

Det skal være lov å kose seg litt også. Denne kveldskosen inneholder kun tre ingredienser, og er laget i en fei.

Treningsprogram, mandag  

Hver dag kan du velge mellom 4 ulike treningsprogram, som alle kan gjøres hjemme i stua. Velg det som passer deg best, og som er tilpasset det utstyret du har tilgjengelig.

Cardio uten hopp

Høyintensitetstrening for nybegynnere. Bli med på en enkel kondisjonsøkt med to øvelser.

Two move cardio med vektsekk eller manualer

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

HIIT uten hopp

Kort, intens økt som ikke belaster knærne dine.

Two move cardio uten utstyr

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.