Two move cardio med vektsekk eller manualer

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

Cardio med hopp

Bli med på en kort og effektiv HIIT-økt med hopp!

Two move cardio uten utstyr

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

Cardio HIIT med mini bands

Er du klar for 15 minutter med høy puls og maksimal forbrenning?

HIIT uten hopp

Kort, intens økt som ikke belaster knærne dine.

Cardio og Core

Få opp pulsen og tren kjernemusklene samtidig. Hvor mange repetisjoner klarer du på 10 minutter?

Cardio uten hopp

Høyintensitetstrening for nybegynnere. Bli med på en enkel kondisjonsøkt med to øvelser.

Høypuls

Dette er økten som virkelig får pulsen på høygir.

Cardio og core med ministrikker

Et par ministrikker er alt som skal til av utstyr for å gjennomføre denne effektive økten. Den består av 4 øvelser, som alle skal gjøres i 20 sekunder, etterfulgt av 10 sekunders pause. Vi kjører 4 runder. Er du klar?

Two move cardio for nybegynnere

Kan du få opp kondisjonen ved å jobbe kun med to øvelser? Ja, bare prøv denne. Jeg lover deg at du får opp pulsen, og vil kjenne det både i armer, mage og bein.

EMOM full kropp

EMOM står for Every Minute On the Minute, og tanken er at du får et sett øvelser og et gitt antall repetisjoner som du skal fullføre på ett minutt.

Intervaller med hopp

Ingenting er som en enkel intervalløkt for å få opp kondisjonen. Hver serie varer i fire minutter, og vi gjør den fire ganger. Effektiv trening du enkelt får til hjemme i stua.

Core med to øvelser

En sterk kjerne er basen for de aller fleste aktiviteter og treningsøvelser. Her er to øvelser å starte med.

Basistrening

Et program som gir deg full gjennomgang av hele kroppen. Vel anvendt tid, og veldig effektivt.

Fullkropp uten utstyr

En halvtimes styrkeøkt som ALLE kan gjennomføre.

Tabata abs

Knallhard og morsom Tabata-økt med fokus på mage.

Fullkropp uten utstyr - nivå 2

Tren hele kroppen på 25 minutter.

Fullkropp med kettlebell - nivå 1

Få en sterkere og smidigere kropp med denne kettlebell-økten. 

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!

Core med tre øvelser

Her er tre enkle øvelser som styrker kjernemuskulaturen din.

Fullkropp med mini band

Trening med mini band er perfekt når du vil trene styrke på en skånsom og annerledes måte. Denne fullkroppsøkten funker like bra på treningssenteret som i hjemmet!

Core og movement

Styrke og smidighet i samme økt? Ja, det går an!

Fullkropp med lang strikk

Finn frem strikken og tren hele kroppen på fem minutter.

Basistrening med kettlebell

En god styrkeøkt som får opp pulsen. 7 ulike øvelser som hver skal gjøres i 30 sekunder, og vi kjører 4 runder. Har du ikke kettlebell kan du bruke manual eller vektsekk

AMRAP 20 med kroppsvekt

Hvor mange runder klarer du på 20 minutter?

Pyramide med egen kroppsvekt

God pyramidetrening, der vi øker antall repetisjoner for hver nye øvelse. Er du klar? Jeg viser deg øvelsene først, og så setter vi i gang.

Styrkeintervall

Denne økten består av to deler. Vi starter med pyramide, der antall repetisjoner øker for hver øvelse, før vi går over til en roligere del der vi får igjen pusten. Og så er det på´n igjen!

500 reps challenge med kroppsvekt

Dette er en skikkelig utfordring! Ti øvelser, ti repetisjoner, fem ganger – og plutselig så er vi på fem hundre!

Super quick styrkeøkt

Styrketrening med manualer for deg som vil trene hele kroppen på rekordtid.

EMOM med sklimatter

Hvert minutt teller! Finn frem sklimattene dine og bli med på en styrkeøkt som også får opp pulsen.

MRL med minibands: Tabata style

Intensiv økt for mage, rumpe og lår!