KICKSTART | TRENING

KICKSTART er over for denne gang, men til høsten braker det løs igjen, så meld deg inn i Sunkost kundeklubb og bli med! Hver fredag i fire uker vil du få tilsendt ukas spesialsydde program med oppskrifter og trening – helt gratis. Er du allerede medlem får du programmet tilsendt automatisk når vi setter i gang igjen.

JA, JEG ER KLAR!

Two move cardio med vektsekk eller manualer

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

Cardio med hopp

Bli med på en kort og effektiv HIIT-økt med hopp!

Two move cardio uten utstyr

Bli med på en enkel kondisjonsøkt bestående av kun to øvelser. Perfekt dersom du vil ha en kort økt for å komme i gang etter en pause, eller i kombinasjon med andre økter.

Cardio HIIT med mini bands

Er du klar for 15 minutter med høy puls og maksimal forbrenning?

HIIT uten hopp

Kort, intens økt som ikke belaster knærne dine.

Cardio og Core

Få opp pulsen og tren kjernemusklene samtidig. Hvor mange repetisjoner klarer du på 10 minutter?

Cardio uten hopp

Høyintensitetstrening for nybegynnere. Bli med på en enkel kondisjonsøkt med to øvelser.

EMOM full kropp

EMOM står for Every Minute On the Minute, og tanken er at du får et sett øvelser og et gitt antall repetisjoner som du skal fullføre på ett minutt.

Core med to øvelser

En sterk kjerne er basen for de aller fleste aktiviteter og treningsøvelser. Her er to øvelser å starte med.

Basistrening

Et program som gir deg full gjennomgang av hele kroppen. Vel anvendt tid, og veldig effektivt.

Fullkropp uten utstyr

En halvtimes styrkeøkt som ALLE kan gjennomføre.

Tabata abs

Knallhard og morsom Tabata-økt med fokus på mage.

Fullkropp uten utstyr - nivå 2

Tren hele kroppen på 25 minutter.

Fullkropp med kettlebell - nivå 1

Få en sterkere og smidigere kropp med denne kettlebell-økten. 

Fullkropp med kettlebell - nivå 2

Treningsøkten for deg som virkelig vil sette kroppen i sving!

Core med tre øvelser

Her er tre enkle øvelser som styrker kjernemuskulaturen din.

Fullkropp med mini band

Trening med mini band er perfekt når du vil trene styrke på en skånsom og annerledes måte. Denne fullkroppsøkten funker like bra på treningssenteret som i hjemmet!

Core og movement

Styrke og smidighet i samme økt? Ja, det går an!

Fullkropp med lang strikk

Finn frem strikken og tren hele kroppen på fem minutter.